I'M FRUSTRATED :')

HUHU.Anda semua nak tahu kenapa saya frust ? bagaimana bole frust ? sebab ape yg mnyebab kan saya frust??? ini semua gara-gara satu benda ney.Tapi aku pun tak tahu ini bende ke bukan.tapi ianya natural laa . wajib ada jika tak jagaaa :') Sudah bersedia nak tahu . JOM baca nieeeeeeeee !!!!!!!!!

-> Kenapa dengan kucing niee ? sapa pandai teke laaa cepat . Kucing adalaa gambar sahaja . tadee cerita pun pasal diaa . tapi sebalik gambar dia nie ada satu storyyy yang menyayat hati . huhu :'(  <-

Orekay dulu time muda muda dulu aku KURUS  . . . macam gambar kucing to laaa . gambar sendiri dah tadeee , but nowwww 


dah mcm kucing nie pulaaa da . ini semua gara-2 lepas aku mkn aku tidurr . HAHA X)
TUlaaa kau amy tidur lagi pdn laaa muke to . kan dah mcm anak GIANT dah aku tgk nieee . Jadii sebab ituuu laaa aku semakin frust , mcm mana nak buangkan lemak-2 yg dah berasmaradana dlm perut akuuu nieee . Gilaaa betul ==' sbb kau aku susah tau . So anybody can help mee ????? :'(